Yükleniyor...

Yükleniyor...
 
  • Türkçe
  • English
facebook twitter instagram youtube
-1°C
ETKİNLİK TAKVİMİ

Duyurular

GEÇİCİ SÜRELİ KÜTÜPHANE PERSONELİ ALIM İLANI

Tarih :     Görüntülenme Sayısı: 809

T.C.
İZMİT BELEDİYESİ
GEÇİCİ SÜRELİ KÜTÜPHANE PERSONELİ ALIM İLANI

GENEL BİLGİLER

Belediyemiz iştiraki BEKAŞ bünyesinde GEÇİCİ SÜRELİ (5 Ay 29 Gün) istihdam edilmek üzere, “ Kütüphane Personeli” alımı yapılacaktır.

Kurumumuz bünyesinde görev alabilecek, aşağıdaki niteliklere sahip “GÜLÜMSEYEN” ve “İZMİT’ İ ÇOK SEVEN” çalışma arkadaşları arıyoruz.

İzmit Belediyesi, kütüphanenin her türlü düzeninden sorumlu olacak, kütüphaneye gelen kitapların kayıtlarını, numaralandırmalarını ve etiketlendirmelerini yapacak, kütüphanede bulunan kitapların sistematik bir düzen içerisinde bulunmasını sağlayacak, kütüphaneye gelenlere kitap araştırmaları ve bulmaları aşamasında yardımcı olacak ve tam zamanlı görev alabilecek.

Personel alımı için müracaatlar 24.12.2021 – 31.12.2021 tarihleri arasında kariyer.izmit.bel.tr adresine online olarak yapılacak olup, tüm kriterlerin eksiksiz olarak doldurulması gerekmektedir.  

MÜRACAAT KOŞULLARI

  • T.C. vatandaşı olmak,
  • Üniversitelerin Bilgi ve Belge Yönetimi, Kütüphanecilik, Enformasyon, Arşiv ve Dokümantasyon bölümünden mezun olmak,
  • 35 yaşını aşmamış olmak,
  • Bilgisayar ve MS Office programlarını etkin kullanabilmek,
  • Yazılı ve Sözlü İletişim yeteneği kuvvetli olmak,
  • Takım çalışmasına yatkın, titiz, çalışkan, sorumluluk sahibi olmak,
  • Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilmek,
  • İnsan ilişkileri güçlü, iletişimi kuvvetli ve sonuç odaklı olmak,
  • Bilimsel ve teknolojik gelişmelere açık olmak,
  • Erkek adaylar için askerlik  görevi tamamlanmış olmak,
  • Adli Sicil Kaydı bulunmamak,
  • Daha önce çalıştığı işyerlerinden disiplinsizlik veya ahlaki nedenlerle çıkarılmış olmamak,
  • Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek zihinsel / bedensel engeli veya sağlık problemi, kronik rahatsızlığı bulunmamak.

BAŞVURUDA EKLENECEK BELGELER

  • Diploma veya mezuniyet belgesi,
  • İkametgâh,
  • Adli sicil kayıdı,
  • Erkek adaylar için askerlik durum belgesi,
  • İş tecrübelerini içeren fotoğraflı özgeçmiş.

ÖNEMLİ BİLGİ

Başvurular bilgisayar üzerinden kariyer.izmit.bel.tr adresine yapılacak olup yukarıda belirtilen belgeler eklenecektir. 

Başvuruda istenilen bilgi ve belgeleri eksik yükleyen adayların başvuruları geçersiz sayılacaktır.

NOT: İstihdam Birimi iletişim: 0262 318 00 00 ( Dahili: 1438 / 1439 / 1440 / 1441 )