Yükleniyor...

Yükleniyor...
 
  • Türkçe
  • English
facebook twitter instagram youtube
4°C
ETKİNLİK TAKVİMİ

MÜDÜRLÜKLERİMİZ

Halkla İlişkiler Müdürlüğü

Sevtap CENGİZ
Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdür Vekili
Birimler

Çağrı Merkezi Birimi

Çağrı Merkezi Birimi kapsamında yürütülecek görevler şunlardır;

a) Vatandaşların her türlü talep, şikayet ve önerilerini sözlü veya yazılı almak. Sistem üzerinden kayıt etmek ve işlem başlatmak.

b) Vatandaşlar taleplerini ve şikayetlerini ilettiklerinde, sisteme kaydetmek, değerlendirilmek ve çözüm bulmak üzere ilgili müdürlüklere göndermek, söz konusu talep Belediyemiz hizmetleri ile ilgili değilse konunun muhatabı kuruma gelen çağrıyı iletmek.

c) Belediye ile ilgili gelişmeleri takip etmek. İlgili makamlara raporlama yapmak.

ç) Kurum içi ve kurum dışı güncellenen telefon numaralarının takibini sağlamak.

d) Belediyenin hizmetlerinden yararlanan kişi ve kuruluşların dilek ve şikâyetleri almak ve Belediyenin hizmetleri hakkında vatandaşları bilgilendirmek.

e) Kişilerin talep, şikâyetleri ve çözüme yönelik yapılan işlemleri haftalık ve aylık periyotlar halinde Başkanlık Makamına sunmak.

Koordinasyon Birimi

Koordinasyon Birimi kapsamında yürütülecek görevler şunlardır;

a) CİMER- Doğrudan Cumhurbaşkanlığı konulu 2006/3 numaralı Genelgeye dair esas ve usuller gereği, Müdürlük bünyesinde CİMER yetkilisi görevlendirerek; CİMER’den gelen şikayetlere cevap vermek.

b) Vatandaşlardan gelen bilgi edinme müracaatlarına gerekli geri bildirimi sağlamak.

c) Stratejik plan ve performans programına ilişkin Müdürlüğümüz görev alanı ile ilgili çalışmaları yapmak.

ç) Sosyal medya, Whatsapp, 153, Cimer, Açık Kapı, E-Devlet gibi İnternet platformları üzerinden gelen talepleri değerlendirmek ve çözüm bulmak üzere ilgili müdürlüklere iletmek.

d) Planlama ve gecikmedeki başvuruların takibini sağlamak, müdürlüklere ve vatandaşa gerekli bilgilendirmeleri yapmak.

e) Belediyeye gelen vatandaşları karşılamak, iş ve işlemleri ile ilgili ön bilgi sağlamak, doğru ve etkili bir biçimde birimlere yönlendirmek.

f) Başkanın katılacağı mahalle gezilerinde ön rapor hazırlamak ve tespit edilen sorunların çözülmesini temin etmek üzere ilgili müdürlüklerle iletişim kurmak.

g) Belediye ile ilgili gelişmeleri takip etmek. İlgili makamlara raporlama yapmak.

ğ) Kan Bilgi Bankası ile ilgili SMS göndererek vatandaşları bilgilendirme.

h) Sonuçlanan başvurularla ilgili, vatandaşa öncelikli olarak telefonla veya alındığı kanaldan e-posta, sms ve sosyal medya yoluyla başvuru sonucu hakkında bilgi vermek.

ı) Cevaplanan taleplerin olumlu veya olumsuz geri dönüşlerini yapmak.

i) Memnuniyet ekibi tarafından anket yapmak/yaptırmak.

j) Hemşerilik beratı gönderilmesi

k) Özel günlerde ilgili yerlere tebrik mesajı gönderilmesi