Yükleniyor...

Yükleniyor...
 
  • Türkçe
  • English
facebook twitter instagram youtube
9°C
ETKİNLİK TAKVİMİ

MÜDÜRLÜKLERİMİZ

Halkla İlişkiler Müdürlüğü

Sevtap CENGİZ
Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdür Vekili

Haberler

İZMİT BELEDİYESİ ÇINAR HALK MASA HER ZAMAN İZMİTLİLERİN YANINDA

Tarih :     Görüntülenme Sayısı: 283
İZMİT BELEDİYESİ ÇINAR HALK MASA HER ZAMAN İZMİTLİLERİN YANINDA

“Vatandaş Odaklı” hizmet anlayışı ile İzmitlilerin rahatı ve mutluluğu için çalışan İzmit Belediyesi, Çınar Halk Masası’nda uzman personellerle kaliteli, şeffaf ve adaletli belediyecilik hizmeti sunuyor

İzmitlilerin en iyi hizmeti hak ettiğini düşünerek hizmet ağını genişleten ve güçlendiren İzmit Belediyesi, Halkla İlişkiler Müdürlüğü altında hizmet veren Çınar Halk Masası ile vatandaşlara kapısını her zaman açık tutuyor. Çınar Halk Masası; çağrı merkezi, vatandaş karşılama, koordinasyon merkezi ve son arama memnuniyet ekibi ile birlikte İzmitlilerin istek, öneri ve şikâyetlerini en geç 48 saat içerisinde sonuçlandırarak süreç ile ilgili geri dönüş sağlıyor.

Söz Sahibi İzmit Halkı

Vatandaşlar, Çınar Halk Masası ile şikâyetleri çözüme kavuşturmak için aracılara ihtiyacı olmadan İzmit Belediyesine ulaşabiliyor. İzmit halkının İzmit Belediyesi yönetiminde söz sahibi olduğu Çınar Halk Masasına gelen talepler, şikâyet ve öneriler personeller tarafından bizzat takip ediliyor. Sonuçlanan taleplerin cevapları ise vatandaşlara zaman kaybedilmeden iletiliyor.

Aylık 12 Bin Talep

Çınar Halk Masası’nda şahsen müracaatlarda vatandaş karşılama bölümündeki personeller her türlü talep, istek ve şikâyetleri ivedilikle alarak sisteme kayıt ediyor. Vatandaşlardan telefon aracılığı ile gelen her türlü talep, istek ve şikâyetler ise çağrı merkezi personeli tarafından dinlenerek, sistem üzerinden kayıt ediliyor. Çağrı merkezine aylık ortalama 12 bin talep gelirken gerekli görülmesi halinde taleplerin müdürlüklere aktarımı sağlanıyor.

Mutlaka Geri Dönüş Yapılıyor

Çınar Halk Masası koordinasyon ekibi, sisteme kaydı gerçekleştirilen tüm talebin takipçisi olurken, talep sisteme işledikten sonra 48 saatlik geri dönüş süresini başlatıyor. Planlanan süre doğrultusunda koordinasyon merkezi personeli, vatandaşı arayıp talep hakkında bilgilendirme yapıyor. Olumlu veya yetkiden kaynaklı olumsuz biten her talep için geri dönüş memnuniyet ekibi tarafından vatandaşlar telefon, sms, mail yoluyla bilgilendiriliyor. Ayrıca, 0532 166 41 41 numaralı whatsapp ihbar hattı ile vatandaşlar taleplerini 7/24 İzmit Belediyesine ulaştırabiliyor.

 

 -
 -
 -